Outlook 2007-Kurumsal Mail Kurulumu (Video'lu Anlatım)

 

 

OUTLOOK 2007 KURUMSAL MAIL KURULUMU

 

En yaygın bilgisayar işletim sistemlerinden olan Windows'da kurumsal mail kurulumu yapmamız için Outlook 2007 programını kullanmamız gerekecektir.Outlook 2007'de kurumsal mail kurulumu oldukça kolay ve hızlıdır.Hadi gelin birlikte Outlook 2007 kurumsal mail kurulumunu nasıl yapmamız gerektiğine bakalım.

 

1. "Microsoft Outlook 2007" programını açıyoruz.

 

2. "ARAÇLAR" seçip "HESAP AYARLARINA" girip E-Postanın altındaki "YENİ E-POSTA HESANI EKLE" tıklıyoruz.

 

3. Ekrandaki bilgileri,kendimize göre uygun bir şekilde doldurup;Ekrandaki "SUNUCU AYARLARINI VEYA EK SUNUCU TÜRLERİNİ EL İLE YAPLANDIR" seçeneğini seçip "İLERİ" diyoruz.

 

4. "İNTERNET E-POSTA" seçip "İLERİ" diyoruz.

 

5. Açılan ekranda hesap türünü,kurumsal mail hesabı olarak kullanacağımız için "POP3" olarak seçip,diğer boşlukları kendimize uygun olarak doldurup, "DİĞER AYARLAR" diyoruz.

 

7. Outlook 2007'de "GİDEN SUNUCUSU" bölümünden "GİDEN SUNUCUM (SMTP) İÇİN KİMLİK DOĞRULANMASI GEREKİYOR" kutucuğu işaretleyip; "GELİŞMİŞ AYARLAR" kısmına giriyoruz.

 

8.Kurumsal mail hesabımızın kurulum ayarları için  "GELEN SUNUCUSU(POP3)" için "110";  "GİDEN SUNUCUSU(SMTP)"  için "587" olarak dolduruyoruz.Bilgilerimizi kontrol edip,"TAMAM" diyoruz.

 

10. Açılan ekranın tamamlanmasını bekleyip "KAPAT" ve "SON" diyoruz.

 

  Eğer yapmış olduğumuz işlemler doğru ise kurmuş olduğumuz mail hesabını Microsoft Outlook 2007'de kullanmaya başlayabiliriz.