Sözleşme

Hizmet Sözleşmesi

  1. Kurumsal mail hizmetini kullanmak isteyen her kullanıcı kayıt olmadan önce bu sözleşmeyi okuyup kabul ettiğini beyan eder.

  2. Kurumsal mail hizmeti firmaların yaşadığı mail sıkıntılarını gidermek üzere oluşturulmuş bir yazılımdır. Küçük ölçekli orta ölçekli ve büyük ölçekli firmalara hitap ettiğinden her bütçeye uygun paketler mevcuttur.

  3. Fiyatlar dolar üzerinden ücretlendirilmektedir. Ancak ödemeler Türk Lirası cinsinden kredi kartı veya havale eft yolu ile yapılabilmektedir. 

  4. Paketler özelliklerine ve kapasitelerine göre ücretlendirilmektedir. 

  5. Müşteri satın aldığı mail hizmetininden aşağıdaki sorunlardan dolayı memnun kalmaz ise 30 gün içerisinde mail hizmeti için ödediği ücretin tamamını eksiksiz olarak iade edilmesini talep edebilir.

    * Çok sayıda spam mail gelmeye devam etmesi 
    * Virüslü maillerin gelmeye devam etmesi
    * Gönderilen maillerin spam klasörüne düşmesi
    * Mail hizmetinde kesinti yaşaması 

    Yukarıdaki sorunları yaşayan müşterilerin ödediği ücretler 15 gün içerisinde havale/Eft yolu ile iade edilecektir.

  6. Müşteri hiç bir sorun yaşamadığı halde satın aldığı hizmeti herhangi bir sebepten dolayı iptal edemez veya ücretini iade alamaz.

  7. Müşteri bir paketi kullanıp süresi bitmeden bir üst pakete geçmek ister ise ilgili hizmetin kalan ödemesini alamayacağını yeni alacağı paketin ücretinin tamamını ödeyip kullanmaya başlayabileceğini kabul eder. 

  8. Müşteri satın aldığı paketi satın alma süresi dolmadan bir alt pakete geçmek ister ise ilgili kullandığı paketin kalan ödemesini iade alamayacağını ve kullanmaya yeni satın almak istediği ücretin tamamını ödeyip o şekilde kullanmaya başlayabileceğini kabul ve taahhüt eder. 

  9. Kurumsal mail hizmeti fiyatları dolar bazındadır. Dolar kurundaki hareketlilikten dolayı bir önceki seneye göre daha fazla ödeme yapmanız gerekebilir. Ayrıca firmamız dilediği zaman fiyatlarda değişikliğe gitme hakkını saklı tutar ancak müşteri uzun vadeler ile aldığı bir hizmetin ileride fiyatı artsa dahi ilave ücret ödemek zorunda değildir. Hem dolar kurunun hareketlerinden, hem de fiyat değişikliklerinden etkilenmemek için uzun vadeli hizmet almanız her zaman sizin kazancınıza olacaktır. 

  10. Kurumsal mail hizmeti sadece firmalara mail hizmeti sunmak için oluşturulmuş bir yazılımdır. Bunun dışında bir kullanım amacı yoktur. Örneğin satın aldığınız kurumsal mail hizmetinin içerisinde bir web sitesi çalıştıramazsınız veya bir uygulama çalıştıramazsınız. Bu ihtiyaçlarınız çözümlerimiz mevcuttur. Ancak mail hizmetinin kalitesini koruyabilmek için bu tarz hizmetleri kurumsal mail hizmetimiz ile aynı sunucuda barındırmamaktayız.  

  11. Müşteri hizmeti aldığı andan itibaren www.kurumsalmail.com.tr sitesinden giriş yaparak bu hizmeti kullanabilir. Bu alanda mail hizmetini kullanabilmek için ihtiyaç duyduğu tüm özellikler mevcuttur.

  12. Kurumsal Mail hizmeti bir toplu mail hizmetti değildir. Satın aldığınız hizmeti toplu mail kullanamazsınız. Bu şekilde kullanımlar tespit edildiğinde hizmetinizin sınırlandırılması veya tamamen kesilmesi gerekebilir. Bu durumda ücret iadesi yapılamaz. 

  13. Kurumsal mail müşterinin satın aldığı hizmeti satın aldığı sürenin sonuna kadar sorunsuzca kullanmasını taahhüt etmektedir. Ancak müşterinin satın aldığı hizmetin limitelerinin veya kapasitesinin yetersiz olmasından kaynaklanan sorunların garanti dışı olduğunu müşteri kabul eder. Bu durumda sorunu gidermenin iki yolu vardır ilgi bir üst pakete geçmek, ikincisi kullanım kapasitesi ve limitleri aşmadan kullanmak. 

  14. Kurumsal mail müşterilerin mail şifrelerini ve maillerin içeriğinin güvenliğini sağlamakla yükümlüdür. Bunu sağlamak için sistemsel güvenlik önlemleri alınmıştır. Ancak müşteri kolay tahmin edilebilir şifreler kullanırsa hesabının güvenlik zaafiyeti olacaktır. Bu nedenle müşterilerimizin karmaşık şifreler kullanmasını önermekteyiz. 

  15. Kurumsal Mail hizmetini satın almak isteyen her müşteri bu sözleşmeyi kabul etmeden teknik olarak sisteme kayıt olamaz. Dolayısıyla sisteme kayıt olan her kullanıcı bu sözleşmenin her maddesini okuduğunu kabul ettiğini kabul eder.  

  16. Kurumsal maile kayıt olan her kullanıcı kayıt esnasında belitttiği cep telefonu numarasına kurumsal mail tarafından gerek görüldüğü takdirde aranmayı, whatsapp ile veya sms ile kendisine erişim sağlanacağını kampanya ve tanıtım sms gönderileceğini kabul eder. Kullanıcı belirttiği cep telefonunundan erişilmek  istemiyor ise canlı destek gölümünden bu talebini ilettiği takdirde kullanıcı ile bir daha tek taraflı iletişim kurulamaz.
  17. Web Sitesi Tasarımı: Müşteri daha önce temasını olarak görüp beğendiği siteyi satın alır. Müşterinin kurumsal renkleri doğrultusunda müşteriye renk çalışması ve ihtiyaçları doğrultusunda içerik tasarımı ve sayfa yapısı üretilir. Örnek veriler ile müşterinin sitesinin son hali oluşuturlur. Ardından sitenin kullanıcı adı ve şifresi müşteriye teslim edilir. Uzaktan masaüstüne bağlanılarak müşteriye kontrol panel eğitimi verilir. Böylece müşteri artık dilediği zaman sitesinde değişiklik yapabilecektir.
  18. Alan adı Politikamız: İleride yaşanacak olumsuzluklardan müşterinin etkilenmemesi için alan adları yönetimi müşteriye devredilir. Böylece müşteri ileride başka bir firma ile çalışmak ister ise firmamıza ödenmeyen bir bakiyesi olmadığı takdirde, alan adını istediği sunucuya yönlendirebilir. Veya transfer işlemi gerçekleştirebilir. Alan adlarını ve hostinglerin süresini takip etmek müşterinin sorumluluğundadır. Zamanında ödenmeyen alan adları için cezai işlemler uygulanabilir.

  19. Arama Motoru Optimizasyonu Politikamız; Müşterinin arama motoru google de bulunmak istediği anahtar kelimeler ve konumu doğrultusunda bir ücret belirlenir. Belirlenen ücret peşin olarak alınır sözleşme tarihinden itibaren 6 ay içerisinde belirlenen tüm anahtar kelimeler ile site önceden taahhüt edilen konumda çıkmıyor ise alınan ücret iade edilir. Ancak anahtar kelimelerin bir kısmı çıkıyor bir kısmı çıkmıyor ise aşağıdaki formüle göre işlem yapılır.

     

    10 Anahtar kelime ile 10.000 TL karşılığında ilk sayfa garantisi verilen projede  6 Ay sonra;

    10 Anahtar kelimeden sadece 5 tanesinde ilk sayfada çıkıyor ise diğerlerinde 2. sayfada çıkıyor olsa bile 10.000 TL nin 5.000 TL si iade edilir.

  20. Kaynak Kodları Politikamız: Her müşteri için hazırlanan web sitesi, mobil uygulama, özel projenin ( Görünümü ) ilgili müşteriye özeldir. Ancak arka planda çalışan yazılım, programlama yönetim paneli genel yapısı firmamıza aittir. Bir anlaşmazlık sonucunda başka bir firma ile çalışmak  isteyen müşteriye projenin arayüzü teslim edilir. Müşteriye ait web sitesi içeriği de sql veri tabanı olarak müşteriye teslim edilir. Ancak kaynak kodları ve programlama altyapısı müşteriye teslim edilemez.

  21.  

    Mobil uygulama Politikamız: Hazırlanacak mobil uygulama eğer sözleşmede aksi belirtilmedi ise Eflatun Medya Uygulama marketleri hesabında yayınlanır. Eğer müşteri kendi adına uygulama marketi hesabında yayınlanmasını talep ediyor ise bu hesapları oluşturmak müşterinin sorumluluğundadır. 

  22. Web sitesi ve sosyal medya hesapları yönetim hizmetimiz: Bu hizmetimiz yıllık olarak ücretlendirilmektedir. Eklenecek içerikleri müşteri www.kurumsalmail.com.tr sitesinden oturum açıp ilgili talebi girmesi gerekmektedir. Müşterinin buradan belirttiği her talep mesai saatleri içerisinde en geç 2 saat içerisinde hem web sitesinde hem de sosyal medya hesaplarında paylaşılır. 

  23. Müşteri paneli kullanımı: Her müşteri  www.kurumsalmail.com.tr Müşteri girişinden oturum açıp Kurumsal Mail internet hizmetlerinden aldığı tüm hizmetleri ve ne durumda olduklarını görebilir. Müşteri sitesinde veya aldığı hizmette bir sorun yaşıyor ise bu alandan müşteri yetkililerimize bildirmelidir. Buradan gelen her talep en kısa zamanda değerlendirilir ve müşteriye bilgi verilir. Ayrıca müşteri firmamıza olan tüm ödemelerini bu alandan yapabilir. Yeni hizmet satın alabilir. 

  24. Garanti kapsamı: Hazırlanacak her türlü proje ve web sitesi bizim sunucularımızda veya ios android hesaplarımızda yer alıyor ise sona erme süresine kadar firmamız garantisindedir. Firmamız müşteri tarafından bildirilen bir sorunu aşağıdaki sorun tablosuna göre çözmekle mükelleftir.

    * mail ile ilgili sorunlar, Sorun bildiririldikten sonra 1-24 saat arası
    * Web sitesi ile ilgili saldırı olduğunda 1-24 saat arsında
    * Web sitesi ile ilgili hata olduğunda 24-48 saat arasında
    * Mobil uygulama ile ilgili sorunlar ( android eğer güncelleme gerekiyor ise ) 5-7 gün
    * Mobil uygulama ile ilgili sorunlar ( IOS ) eğer güncelleme gerekiyor ise 14- 21 gün

  25. İlgili eğitimler: Firmamız yukarıda içerik yönetim sistemine sahip projelerin nasıl yönetileceği ile ilgili eğitimi firmanın belirleyeceği yetkili personelin bilgisayarına uzaktan bağlanma yolu ile vermektedir. 

  26. İş Bu sözleşme www.kurumsalmail.com.tr/sozlesme adresinde yer almaktadır. Firmamızdan hizmet alan her müşteri bu sözleşmede yer alan tüm şartları kabul etmiş sayılacaktır. Sözleşme metni ile ilgili zaman zaman değişiklik olabilmektedir. her zaman sitemizdeki güncel sözleşme geçerlidir. Bu sözleşmedeki güncellemeleri takip etmek müşterinin sorumluluğundadır.